Premiär

2010-05-24 @ 12:27:37
Då är det premiär för bloggen där jag kommer skriva om olika ämnen. dels direkt och spontant, och efter att ha fördjupat mig lite i frågorna.

Ofta reagerar man ju på något man läser, er, hör eller upplever och när man inte har satt in sig i ämnet kan de första spontana kommentarerna eller tankarna vara intressanta att gå tillbaka till, när man har fått lite mer tid på sig. Jag kommer inte hålla mig till ett särskilt ämne utan skriva om allt som jag stöter på i min vardag.

Jag arbetar med webbutveckling och har en förkärlek till att blanda teknik med beteendemönster på nätet. Det är kul att experimentera och prova nya saker men samtidigt vill jag se resultat. Det finns allt för många som har sanningen klar för sig, medan jag är säker på att det inte finns en sanning. Det ÄR inte sant att du lyckas på webben bara för att du skaffar en företagsblogg. Det är ju hur du använder den i kombination med engagemang, ledningens vilja att lyssna, medarbetarnas motivation och så vidare som är avgörande. Spännande saker som säkert kommer att behandlas i den här bloggen.

Jag får väl säga - välkommen.

/ Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0